Disponibilità immediata
Ordina entro 18 ore e 30 minuti e scegli spedizione espressa per riceverlo lunedì 10 agosto. Scopri come

Ne hai uno usato?
Vendilo!
Punti di ritiroScegli il punto di consegnae ritira quando vuoiScopri come

di R. Fraticelli, L. Lucaroni (a cura di)

• Editore: libreriauniversitaria.it
  • Edizione: 6
  • A cura di: R. Fraticelli, L. Lucaroni
  • Data di Pubblicazione: febbraio 2020
  • Formato: brossura
18AppCarta docenteQuesto articolo è acquistabile
con il Bonus 18app o la Carta del docente

With this publication, Assoimmobiliare intends to address the thorniest but most important topics for the Real Estate industry, those of regulation, taxation and financing.
This book, now in its sixth edition, aims to stimulate public interest in the Italian Real Estate and to establish itself as one of the reference points for those wishing to actively operate there (be it investors, lenders, regulators, intermediaries, tenants, consultants etc.) by clarifying and providing guidance on the most important issues and trends in the industry.

Assoimmobiliare – Italian Real Estate Industry Association is a member of Confindustria (Confederation of Italian Industry). The Association, chaired by Silvia Rovere and Directed by Emanuela Poli, represents the main players in the finance and Real Estate services markets.
The Committee for relations with international associations and institutions, chaired by Roberto Fraticelli, focusses in particular on the promotion of the Italian Real Estate through cooperation with other European associations and with the European institutions.

Gli utenti che comprano Investing in Italian Real Estate. Investment and financing instruments for the Italian Real Estate Industry acquistano anche Themes in modern African history and culture di Lars Berge € 30.40
Themes in modern African history and culture